Hvilket bundkort til Duron/TB?
Fra : ThomasT

Dato : 26-10-01 08:35

Hvis pris/kvalitet skal tages i betragtning?
Jeg har kigget lidt på soltek 75-kav. Er det iorden?

ThomasT

Fra : Jens Mørup

Dato : 26-10-01 10:04

Jeg vil forslå et DDR bundkort med SIS735 (ECS-KS5A) eller KT266A (Epox
EP-8KTA3-Plus Pro)

Du kan få dem begge hos bla. www.SHG.dk

Mørup

Fra : Jens Mørup

Dato : 26-10-01 10:15

Jeg kom vist til at skrive Epox EP-8KTA3-Plus Pro, det var et Epox
EP-8KHA Plus jeg mente.

Fra : Christian Mygind

Dato : 26-10-01 10:41

"ThomasT" <thth@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis pris/kvalitet skal tages i betragtning?
> Jeg har kigget lidt på soltek 75-kav. Er det iorden?

Ja.

/Chr

Fra : Lothario

Dato : 26-10-01 18:20

> Hvis pris/kvalitet skal tages i betragtning?
> Jeg har kigget lidt på soltek 75-kav. Er det iorden?

Jeg har en Duron 750mhz med soltek 75-kav. Ingen problemer der endnu. Men
det er et år siden jeg købte det, så mon ikke der findes nogle nye bedre.

Moe