USB Bluetooth-dongle?
Fra : Bobby

Dato : 26-10-01 07:51

Hej

Er der nogle som kender til hvor sådan en kan købes? Ved at TDK, Motorola og
Siemens i hvert fald har nogle, men har ikke set dem til salg nogle steder.

Har set Bluetooth pc-cards, men vil hellere have en usb dongle.

Mvh.
Bobby

Fra : bonzen

Dato : 09-10-02 15:34

Du kan købe ovenstående hos thansen :
http://www.thansen.dk/product.asp?c=94329897&n=681764884&pn=681766831

Kender den ikke, men overvejer selv at købe den. Men kunne godt bruge
andreserfaring med den. Men hvorfor ikke prøve den koster kun 600;-
spir....

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Bleiken

Dato : 09-10-02 20:37

On Wed, 09 Oct 2002 14:34:24 GMT, "bonzen" <bonzen.news@kandu.dk>
wrote:

>Kender den ikke, men overvejer selv at købe den. Men kunne godt bruge
>andreserfaring med den. Men hvorfor ikke prøve den koster kun 600;-
>spir....

jeg ville nok overveje denne løsning i stedet:

http://www.msi.com.tw/program/products/per/per/pro_per_detail.php?UID=326&MODEL=MS-6967

den vil havne i en pris under 600 (medmindre forhandlerne vælger at
score en mega fortjeneste), og er på lager hos importøren indenfor en
uge.

/Peter Bleiken
http://www.bleiken.com/

Fra : bonzen

Dato : 09-10-02 15:58

thansen
http://www.thansen.dk/product.asp?c=94329897&n=681764884&pn=681766831

600 kr ))

Trådløst adapter, der kommuniker via Bluetooth. (fremtidens trådløse
standard!)
Kan bruges til internet, fax, dataoverførsel og synkronisering mellem PC
og mobiltelefon eller PDA.

Bluetooth adapteren fungerer bl.a. sammen med telefoner/PDA med
indbygget Bluetooth.

F.eks.
Compaq iPAQ 3870/3970
Motorola T280i
Nokia 6310, 6310i, 8910, 7650 Philips Fisio 820
Sagem WA3050
Sony Ericsson T39, T68, T68i, R520m, Z700

Specifikationer:

Frekvens: 2.45 GHz
Data rate transfer: 1 Mbps
USB: Version 1.1 Operating range: Max 10 meter

System support: Win 98SE/2000/ME/XP
Vægt: 10 gr.
Dimensioner: 75 x 24,2 x 10,4 mm
Input power: DC 5V (USB power)