3-årig begyndte at skele forleden
Fra : Torben Abilgaard

Dato : 25-10-01 21:48

Søde Sejr på 3, der ellers har ganske normale øjne, begyndte at skele
forleden.

Han har aldrig skelet før.

Er det almindeligt, og hvad skal jeg gøre - hvor er man bedst til at tage
sig af skelen?

vh/Torben

Fra : John Sahl

Dato : 26-10-01 01:39

"Torben Abilgaard" <Torben.Abilgaard@bt.dk> wrote in message news:3bd87a7e$0$9444$4d4eb98e@news.dk.uu.net...
> Er det almindeligt, og hvad skal jeg gøre - hvor er man bedst til at tage
> sig af skelen?

Det bedste er at kontakte din læge og få en henvisning til øjenlægen.

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Støt ofrene i USA via http://www.SupportUSA.dk hver en krone tæller

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 26-10-01 18:43

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev
> Det bedste er at kontakte din læge og få en henvisning til øjenlægen.

Jeg mente: Er Rigshospitalets skeleklinik bedre end hyllemor på Samsø - hvor
finder jeg den bedste?

Anbefalinger modtages med tak.

vh/Torben