Schrool-hjul virker ikke...
Fra : Martin Berentzen

Dato : 25-10-01 21:29

HEJ!

Jeg kan ikke få mit Schrool-hjul på min Logitechmus til at virke. Nogen
forslag til udbedring?

Martin

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-10-01 21:32

Martin Berentzen skrev:

>Jeg kan ikke få mit Schrool-hjul på min Logitechmus til at virke. Nogen
>forslag til udbedring?

Du har installeret driveren til musen - mit scroll-hjul på min MS-mus
virker ikke uden speciel driver.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Martin Berentzen

Dato : 25-10-01 23:06

Nope... det har jeg prøvet, pgså med en opdateret driver

Så er den kaput eller hva?

Martin

Fra : Zulfqar Ali Ahmad

Dato : 26-10-01 08:27

Du bruger garanteret Win-XP. Jeg har haft lignende probs med min
Logitech Mouseman Optical. Driveren jeg bruger skulle ellers
understøtte Win-XP?? Min version er 9412b004en. Nogen egentlig løsning
har desværre ikke fundet endnu. Men jeg tror ikke, at det er musen den
er gal med - men derimod driveren, som endnu ikke r optimeret, så vi
må bare vente på en nyere driver.

Mvh
Zulfqar Ali

Fra : Martin Berentzen

Dato : 27-10-01 08:38

> Du bruger garanteret Win-XP.

Nej, jeg bruger Win 98..

Fra : Torben Olsen

Dato : 27-10-01 17:14

Åbn denne mappe i registreringsdatabasen:

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Class\Mo
use\xxxx

Fjern alle optegnelser af typen 0000, 0001, 0002 osv. i
mappen Mouse indtil den er helt tom. Luk derefter computeren,
sluk for den og start den igen. Åbn igen egenskaber for mus
og se om alle de ekstra Logitech-funktioner nu er der.