Visual C++ 7.0, hvornår?
Fra : Per Abrahamsen

Dato : 25-10-01 16:52

Jeg troede egentlig den ville blive annonceret samtidig med XP.

Har MS sagt noget om hvornår den kommer? Jeg vil gerne købe Visual
C++, men helt ikke lige før der kommer en ny version.

Fra : Mogens Hansen

Dato : 25-10-01 18:25

"Per Abrahamsen" <abraham@dina.kvl.dk> wrote in message
> Har MS sagt noget om hvornår den kommer? Jeg vil gerne købe Visual
> C++, men helt ikke lige før der kommer en ny version.

Det er en del af Visual Studio .NET
Den er annonceret til at komme inden udgangen af dette år.
Release Candidate 1 er netop frigivet

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Jonas Meyer Rasmusse~

Dato : 27-10-01 22:59

Det eneste ide som slår emacs
håber de holder fast i deres studenter-priser
mmmmmmmmmmm tab-completion

Fra : Jack Jørgensen

Dato : 14-11-01 21:54

Du kan evt. prøve Xrefactory til Emacs.