RH7.2 Fixed font problem i KDE
Fra : mbi

Dato : 25-10-01 16:59

Er der nogle af jer, gode folk, der har det samme problem som jeg? Jeg har
lavet en helt frisk installation af RH7.2 med den nye KDE. Helt fra første
boot var min fixed font næsten ulæseligt - altså den tager den første font i
mit TrueType bibliotek og smider ind. Når jeg så prøvede at rette denne i
Control center sker der intet. Den retter det godt nok, men næste gang man
åbner Control center er den tilbage igen. Så prøvede jeg at opdatere til KDE
2.2.1 (og det gik helt fantastisk, uden en eneste dependency problem), men
det hjalp ikke. Jeg kan huske problemet med tidligere versioner af KDE, men
jeg troede problemet var løst. Er det min maskine der er noget galt med,
hjælp???