Scannerproblem
Fra : Peter Hansson

Dato : 25-10-01 10:11

Jeg har problemer med at få min scanner installeret. Jeg er ikke sikker på
at dette er den rigtige NG, meeen!!

Scanner: Acer, Prisa 620P.
Driver: Mirascan.
OS: ME.

Problem: Når jeg går ind i system/Device Manager kan jeg se at der under
SCSIcontrollers er et gult ? ved en driver: EPPSSCI Miniport Driver V2.03.

Jeg har prøver at re-installere. jeg har været inde i ASD (automatic skip
device) m.v.

Den vil bare ikke virke!! Jeg har haft scanneren installeret på anden mask.
med held. (Også ME).

Kan det være grafikkortet: TNT2 Nivida 64MB,???

Har været i dk.edb.system.ms-windows. Fik ingen svar!!!!

Fra : Lars O. Poulsen

Dato : 25-10-01 21:51

Det kunne være at du har problemer med ASPI driveren

gå til
http://www.adaptec.com/worldwide/support/drivers_by_product.html?cat=/Produc
t/EZ-SCSI_5.0
og dl ASPICHK.EXE

hvis den melder problemer kan du dl en ny ASPI driver fra samme sted :
ASPI32.EXE

/Lars