Spørgsmål omkring ram
Fra : Deltakrokodillen

Dato : 25-10-01 05:58

Hej i gruppen

Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber at der er en der kan hjælpe mig med.

Min gamle far har en 233 MHz maskine og han siger at han har 72 pins sd-ram
i maskinen.

Jeg har søgt og søgt efter den alle steder men kan ikke hitte det nogle
steder.

Er der nogle der har / har haft sd-ram men 72 pins eller som kan oplyse om
det har været lavet.

--
Herfoelge@andersen.tdcadsl.dk

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 25-10-01 06:18

"Deltakrokodillen" <Herfoelge@andersen.tdcadsl.dk> wrote in

> Er der nogle der har / har haft sd-ram men 72 pins eller som kan
> oplyse om det har været lavet.

72 pins SDRAM findes ikke. 72pins RAM er DRAM, enten EDO eller non EDO
(til hjemmebrug).

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Christian Mygind

Dato : 25-10-01 09:59

"Deltakrokodillen" <Herfoelge@andersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen
[cut]
> Er der nogle der har / har haft sd-ram men 72 pins eller som kan oplyse om
> det har været lavet.

Kors hvor føler jeg mig gammel, lige nu!
Da jeg var ung havde RAM 30 pins, og 72-pins var noget moderne lort til folk
med for mange penge!

72-pins RAM kan stadigvæk købes. Det er bare så dyrt, at det bedre kan
betale sig at købe det brugt.

/Chr