Hvordan starter jeg ?
Fra : ZygroN

Dato : 25-10-01 00:24

Well.. Jeg kender ikke rigtig til programmering

Jeg vil gerne til at lære noget.. Men hvordan starter jeg ?
Vil gerne lære c eller c++... Men er det godt at starte med ?

Hvad skulle jeg ellers starte med ?

Please help me.

Fra : Daniel Blankenstiene~

Dato : 25-10-01 09:44

ZygroN <zygron@c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bd74ce5$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
vil gerne til at lære noget.. Men hvordan starter jeg ?
> Vil gerne lære c eller c++... Men er det godt at starte med ?
Tja, altsammen kommer an på hvad det er du gerne vil programmere, men C++ er
fremtidens sprog. Jeg ved ikke om det er godt som begyndersprog, men er du
seriøs og har lidt mellem ørene så går det nok!

MVH
DB

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 25-10-01 10:00

"ZygroN" <zygron@c.dk> writes:

> [...]
>
> Jeg vil gerne til at lære noget.. Men hvordan starter jeg ?
> Vil gerne lære c eller c++... Men er det godt at starte med ?

Prøv at læse dette:

   http://www.fys.ku.dk/~omic/hacker-howto.html

specielt afsnittet om "Lær at programmere".

Jeg har hørt rigtigt mange være glade for Python. Det er et godt sted
at starte.

--
Thorbjørn Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear