ekstern harddisk til bærbar
Fra : Sune Ribergaard Henr~

Dato : 24-10-01 23:37

Halløj der.

Jeg har en Dell Latitude 10 GB harddisk, og vil lige høre hvad mulighederne
er for at tilslutte en ekstern harddisk.
- og hvilke problemer det eventuelt kan give?

Med venlig hilsen
Sune

Fra : -=Madsen=-

Dato : 25-10-01 08:20

Du kan få en 40 & 80. GB, Maxtor til FireWire 1394 (går ud fra der er
FireWire på din dell)

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374597963

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374597964

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 26-10-01 16:10

"Sune Ribergaard Henriksen" <suneh@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Halløj der.
>
> Jeg har en Dell Latitude 10 GB harddisk, og vil lige høre hvad
> mulighederne er for at tilslutte en ekstern harddisk.
> - og hvilke problemer det eventuelt kan give?

Du kan også købe en skuffe, som tilsluttes til usbporten, hvori der så kan
ligge en alm. 3½" harddisk. Det er ikke det allehurtigste løsning, men det
fungrer ganske fint.

--
// Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den" - Dalai Lama