Skifte bundkort med win2k?
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 24-10-01 21:20

Nogen der ved om jeg kan skifte bundkort uden at windows 2000 giver op? Jeg
skal have skiftet til et af nøjagtig samme model, da den jeg har nu har USB
problemer.

/Lars

Fra : ¯`·.¸J@nner®¸.·´¯\)

Dato : 24-10-01 21:51

Det giver ingen problemer, opdater med de drivere der følger med dit nye
kort ... og vupti

Hygge

Jan

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 24-10-01 23:42

> Det giver ingen problemer, opdater med de drivere der følger med dit nye
> kort ... og vupti

Er det ikke noget med at man får størst held ved at skifte driverne før
kortet?