PC/2 76I
Fra : S.K.Mogensen

Dato : 24-10-01 19:43

Jeg har fået foræret en PS/2 76i, så vidt så godt. MEN den forlanger at jeg
skal sætte Refference disk i, men den har jeg ikke. På nettet har jeg set
at
der findes en Refference disk v3.11 og en Diagnostik disk V3.10.
Er der en venlig sjæl som kan hjælpe med disse ?
m.v.h Søren

Fra : Villy Jensen

Dato : 24-10-01 20:43

> [...]
> der findes en Refference disk v3.11 og en Diagnostik disk V3.10.
> Er der en venlig sjæl som kan hjælpe med disse ?

Prøv
http://members.tripod.com/~ps2page/ps2files/drvrdsks.htm

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : S.K.Mogensen

Dato : 24-10-01 21:11

Hi Villy
Tak for tippet, desværre var der ikke det jeg manglede
men håbet er stadig lysegrønt . HI.
m.v.h. Søren

Fra : Morten Kristensen

Dato : 24-10-01 21:52

De ligger på :
http://members.tripod.com/~ps2page/ps2files.htm

--
Morten Kristensen; mailto:mokris@image.dk
Phone +45 3871 2114 - GSM +45 2682 4053

Fra : Morten Kristensen

Dato : 24-10-01 21:52

De ligger på :

Fra : S.K.Mogensen

Dato : 25-10-01 17:24

Tak for det, de var der, men der er åbnebart en hund begravet sted, for den
starter ikke op men går i stå
men prisen taget i betragtning , kan jeg ikke tiil lade mig at klage HI.
Hilsen og tak Søren