Problmer med dk.binaer.dk på Stofanet?
Fra : Niels Sørensen

Dato : 24-10-01 13:23

I Agent skriver den "henter 5009 nye brevhoveder for dk.binaer.musik" - men
stopper før den overhovedte har fundet én eneste ny brevhovede frem...
Så jeg kan kun se brevhoveder tilbage fra den 22/10... (Det samme gælder fra
OE.)
- Er det et problem hos STofanet - eller et form for generelt problem?

// Niels

Fra : Søren Blom

Dato : 24-10-01 14:17

"Niels Sørensen" <duvedikkehvem@hotmail.com> skrev
> - Er det et problem hos STofanet - eller et form for generelt problem?

Hvad svarede de hos Stofanet da du spurte dem?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Amazing Pudding

Dato : 24-10-01 15:47

> - Er det et problem hos STofanet - eller et form for generelt problem?

Jeg havde samme problem. Prøv at bruge news.dk.telia.net istedet for
news.stofanet.dk. Det virkede hos mig.

A.P.

Fra : Jacob Vind

Dato : 24-10-01 21:36

Amazing Pudding wrote:

> Jeg havde samme problem. Prøv at bruge news.dk.telia.net istedet for
> news.stofanet.dk. Det virkede hos mig.

Det er vist et tvivlsomt råd, det er samme boks:

root@vind> host news.stofanet.dk
news.stofanet.dk. is an alias for news.dk.telia.net.
news.dk.telia.net. has address 194.19.194.7
news.dk.telia.net. has address 194.19.194.6
root@vind>

/Jacob.
--
Som er ansat hos UNI2.

Fra : Amazing Pudding

Dato : 24-10-01 23:00

> Det er vist et tvivlsomt råd, det er samme boks:

Tjaa, du kan mene hvad du vil, men jeg har lige sammenlignet, og der mangler
stadig indlæg på news.stofanet.dk!

A.P.

Fra : JoP

Dato : 26-10-01 16:54

Har du prøvet at nulstille nyhedsgruppen.. Det virkede hos mig..