Schæfer hvalp købes
Fra : Espergærde

Dato : 24-10-01 12:26

Det kan godt være, at dette er en forkert gruppe,
Men jeg prøver alt, da min 9 år gamle schæfer, pludselig
fik en hjerneblødning, og døde øjeblikkeligt !

Så jeg skal bruge en schæferhvalp hurtigst muligt, og da helst idag

Med venlig hilsen

Egon Abildtrup
Evt på tlf. 49170155 , 22258155 , eller på mail

Fra : Finn Jensen

Dato : 24-10-01 12:39

Prøv http://www.schaeferhund.dk . Der er mange hvalpe til salg i øjeblikket.

--