programmering af mus
Fra : Kim Strøiet

Dato : 24-10-01 07:14

Halløj

Jeg har en mus jeg ønsker at den ene knap skal lave zoom previous. Af
software og hardware bruger jeg Win2000, Autocad 2002 og Logitech Mouseman
Wheel. På den mus sidder der en knap til tommelfingeren. Her vil jeg gerne
have min funktion.

MVH

Kim

Fra : P.C.

Dato : 24-10-01 10:50

Hi.
Det er måske ikke meget hjælp, men jeg havde engang for vane, at sætte et par
linier ind i menu filen som fik sat ".xy" og ".yz" og forskellige andre ofte
brugte kommandoer ind på nogle af F-knapperne.
Jeg "mener" at du vil kunne rette din menu fil, så du tager brug af muse
knapperne, ellers er det vist meget nemt med Ansi.sys ( hedder den vist ), at
om addresere ihvettilfælde tastatur knapper.
Hvorfor ikke lave en lille skærm menu istedet, -- evt. erstatte et menupunkt du
alligevel aldrig bruger , ----- er det ikke meget bedre.
Såvidt jeg ved, har du dog adgang til muse knapperne i din menu fil, men det må
du nok se efter i din costumation guide eller spørge om i en af de
internasionale grupper ; --- jeg har engang lavet sådan noget, men jeg kan ikke
lige huske andet, end at det er muligt.
Have a nice day.
P.C.
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/:))/