hauppauge wintv go
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 24-10-01 00:54

Jeg har netop erhvervet mig nævnte tv kort, men det driller lidt:(

Tilsyneladende kører det kun i ca. 30 min ad gangen hvorefter der blot er
sort skærm. Så må jeg genstarte programmet for at få billedet tilbage =
træls!

Nogen bud på en løsning?

Fra : Ham Selv

Dato : 24-10-01 07:16

Kunne godt lyde som om du har sat din pauseskærm op til ca. 3o minutter. Mit
Haupauge kort går i sort når pauseskærmen forsøger at starte op. Så er det
nødvendigt at lukke programmet (WinTV) og starte det igen.

--
Hans-Henrik Nørager
Esbjerg

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 24-10-01 16:19

> [...]
> Haupauge kort går i sort når pauseskærmen forsøger at starte op. Så er det
> nødvendigt at lukke programmet (WinTV) og starte det igen.

hmmm har ingen pauseskærm, men har sat strømstyringen til at slukke skærmen
efter en time og harddisken efter 20 min. Burde da ikke påvirke det, men ok
nu har jeg sat begge til en time, så mu jeg se om det gør nogen forskel.

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 24-10-01 21:07

Argh!

Nu er det helt galt:(

WinTV går sort efter få minutter og "on top while playing" virker ikke.