Nyt problem med Cisco 2912 :-)
Fra : The Harvester

Dato : 23-10-01 22:29

Hej igen igen

Jeg har nu fået smidt et image i min C2900XL, men nu har jeg ikke mulighed
for at bruge webinterfacet på denne længere( ikke fordi jeg vil bruge den,
men det skal bare virke)

Okay, jeg har via CCO hentet filen som indeholder de data som skal bruges
til webdelen i den pågældende ISO Version: c2900XL-c3h2s-mz.120-5.4.WC.1.tar

Men hvordan bruger jeg disse, jeg har prøvet at pakke tar filen ud og der
fremkommer en helt masse html filer og nogle class filer, men de skal vel
ikke bare smides ind i en "blandet" smøre i roden af systemet?

På forhånd tak

--
Best Regards
TheHarvester@TeamHM.dk

Webmaster at www.TeamHM.dk
soon also www.HøstMode.com

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 23-10-01 23:01

Hej "The Harvester" <TheHarvester@TeamHM.dk>

>Men hvordan bruger jeg disse, jeg har prøvet at pakke tar filen ud og der
>fremkommer en helt masse html filer og nogle class filer, men de skal vel
>ikke bare smides ind i en "blandet" smøre i roden af systemet?

google, "recover image web interface cisco 2900", i'm feeling lucky.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 24-10-01 16:05

Hejsa

Altid en god ide at læse releasenote FØR man upgrader !
Ja, selv i manualen står der hvordan man gør.
anyway:
Du skal ha console access enten via telnet eller direkte.
i enable mode skriver du :

tar /x tftp://192.168.0.5/c2900XL-c3h2s-mz.120-5.4.WC.1.tar flash:

Byt selv ud med hvad du nu har af IP of ilnavn, dette er kun et eksempel !

Mvh
Martin Bilgrav