Canon LaserPrinter LBP-460WP
Fra : Kenneth Andersen

Dato : 23-10-01 22:19

Sådan en har jeg som jeg gerne vil a med.. Der følger 2 helt nye sort/hvid
med, og der sidder en i den i forvejen..

Printer perfekt.. og originalt software med følger.
Kan sendes, men bor i Brande (midtjylland)

Hilsen
Kenneth Andersen
Kenneth@cag.dk

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 23-10-01 23:05

"Kenneth Andersen" <Kenneth@cag.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med, og der sidder en i den i forvejen..
>
> Printer perfekt.. og originalt software med følger.
> Kan sendes, men bor i Brande (midtjylland)

Prøv dk.marked.privat.edb
dk.edb.hardware er et diskussionsforum - ikke Den Blå Avis
--
Best regards

Jesper
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp