Hvor ? Kabinet pænt design med låge
Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 23-10-01 22:14

Jeg er på udkig efter et pænt kabinet. Da mit nuværende AT-kabinet ikke
overlever næste opgradering.

Krav:
-Tower
-ATX-format
-Helt glat front med integreret on/off knap og låge til at skjule drev.

Da jeg er ved at blive tosset af at lede på nettet (uden held) glæder jeg
mig til at høre om I herinde måske skulle have et bud.

Tak for hjælpen

Claus

Fra : René Sørensen

Dato : 23-10-01 23:40

Hej Claus
Antec har et server-tower m. 400W strømforsyning med frontlåge se osse
under www.edbpriser.dk (Antec SX 1040B Black SOHO File server). Jeg har selv
kig på det. "Tidsløst" design ikk`
Hilsen René

Fra : René Sørensen

Dato : 23-10-01 23:42

KUN 1498,- det kan man da ikke lade gå forbi sig hva´?

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 24-10-01 05:19

> [...]
> Hej Claus
> Antec har et server-tower m. 400W strømforsyning med frontlåge se osse

Du har ret det er absolut et af de pænere kabinetter, men jeg ved ikke
rigtig. Det er min erfaring at billeder af sorte kabinetter er lidt for gode
til at præsentere varen. Det lidt billige indtryk som billedet af det hvide
kabinet giver, har jeg svært ved at forestille mig ikke også skulle være
gældende for det sorte.

Well... Der er nok ikke andet for end at finde et sted hvor det kan ses med
fingrene...

Claus

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 24-10-01 06:07

> [...]
> gældende for det sorte.
>
> Well... Der er nok ikke andet for end at finde et sted hvor det kan ses

SHG har det!
Incl.storebroren beregnet til Tyan dualboards

Best regards

Jesper
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : Jacob Ask Hansen

Dato : 24-10-01 08:02

prøv at se på
http://www.proconsult.dk/katalog/komp/komp-div/kab-case/kab-dx01wd.html
Her er et kabinet næsten identisk med, bare i hvis
/ask

Fra : Santa Xcaze

Dato : 24-10-01 12:49

Midtdata har også det kabinet i sort til 900 kr ... Der hedder det vist bare
antec eller noget i den stiL!

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 24-10-01 16:46

"Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk> wrote in message
> Midtdata har også det kabinet i sort til 900 kr ... Der hedder det vist
bare
> antec eller noget i den stiL!

Det hos Midtdata er nu også fra Chieftec:
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=DX-01BD, Jeg har
sådan et kabinet, og det er jeg ganske godt tilfreds med.

Det er det samme kabinet som dette Antec:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404817893 (mit har
dog ikke de brede fødder)

Mit umiddelbare bud, er at den eneste forskel på disse kabinetter er
strømforsyningen, og måske om der følger ekstra blæsere med. I følge denne
side: http://www.antec-inc.com/product/cases/sohoser.html og manualen der er
et link til, lader det til at der følger 2 ekstra blæsere med Antec's
kabinet. Det gør der ikke med det jeg har. De kan dog købes separart.

/Anders.

Fra : René Sørensen

Dato : 24-10-01 22:26

Med 400W er man da fremtidssikret et par år.

Hilsen René