chippen.dk
Fra : SirEL

Dato : 23-10-01 21:52

Nogen der noget at sige om www.chippen.dk
Venter stadig på mine ram... nu er der gået 14dage siden
jeg bestilte dem.. og har snakket med dem 2 i tlf. men har fået
afvide at pakken ER på vej.. men ingen pakke endnu...

Er der andre der har erfaringer derfra???

Lars Ardahl
-=Aka=- [~^DOS^~]SirEL
www.clandos.dk - Defusing Old Systems

Fra : MKE

Dato : 23-10-01 22:04

"SirEL" <sirel@mail.dk> wrote in message
> [...]
> afvide at pakken ER på vej.. men ingen pakke endnu...
>
> Er der andre der har erfaringer derfra???

Ja - og de erfaringer gider du ikke høre om = dårlige!!

MKE

Fra : Michael Thomsen

Dato : 24-10-01 07:17

Jeg har også dårlige erfaringer fra Chippen..

Prøv evt. www.itbutikken.dk Hurtig levering, og har de fleste ting på
lager.. (Levere næste dag hvis du har bestilt inden ca. 19.) Det er fedt..

Fra : Ib Sørensen

Dato : 24-10-01 05:55

Har ventet siden febuar 2001 på ombytning PSU. så jeg har opgivet Chippen.
find et andet sted og handle.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 23-10-01 23:12

Å nej ikke nu igen

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 23-10-01 23:39

"SirEL" <sirel@mail.dk> wrote in message
> Nogen der noget at sige om www.chippen.dk

Prøv at læse dk.marked.privat.edb for ca. et par uger siden - og
www.firmacheck.dk .

Det er ikke glædelig læsning...

--
Mvh. Mogens,
www.momech.dk

Fra : Malte P. Øhlers

Dato : 24-10-01 15:30

"SirEL" <sirel@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der noget at sige om www.chippen.dk
[...]
> Er der andre der har erfaringer derfra???
Prøv at læse her:

--

Malte P. Øhlers
Tlf.: +045 22121101