lydkort
Fra : reno

Dato : 23-10-01 21:48

Jeg står for at skulle invistere i et nyt lydkort, er der nogen som kan
anbefale et godt og billigt pci-kort, det skal bruges til lidt spil og
musik,

Fra : Nikolas

Dato : 23-10-01 22:01

Sound Blaster 128 PCI ca.150 kr

Fra : Wizeguy

Dato : 24-10-01 00:19

"reno" <Leomastek@mail.tele.dk> wrote in message
> Jeg står for at skulle invistere i et nyt lydkort, er der nogen som kan
> anbefale et godt og billigt pci-kort, det skal bruges til lidt spil og
> musik,

Hvilket styresystem skal du bruge?

--
Best regards/Venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : reno

Dato : 24-10-01 09:57

Win 98 se

Fra : reno

Dato : 24-10-01 09:59

Glemte at sige at mit bundkort er abit kt7a raid og cpu er tb 800

Fra : Wizeguy

Dato : 24-10-01 10:52

> Glemte at sige at mit bundkort er abit kt7a raid og cpu er tb 800

Så vil jeg anbefale Hercules Gamesurround Muse XL.

--
Best regards/Venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Leony

Dato : 24-10-01 10:27

> [...]
> Jeg står for at skulle invistere i et nyt lydkort, er der nogen som kan
> anbefale et godt og billigt pci-kort, det skal bruges til lidt spil og

Winfast lydkortene fra Zitech < 300 kr
http://130.228.36.14/cgi-bin/ZITECHComputer.filereader?86356126+NO/catalogs/
1035
Mange ind og udgange
Mulighed for 4 høttalere eller surround sound

Har selv et

Leony