Tjek AT strømforsyning
Fra : IceThe

Dato : 23-10-01 21:42

Vi har en gl. maskine stående med AT strømforsyning. Nu vil den ikke starte.
Der kommer overhovedet intet liv ved tryk på powerknappen.

Så jeg ser 3 muligheder:
Strømforsyningen er røget...
Powerknappen er røget...
eller så er bundkortet!!!

Jeg ved hvordan man med en stump ledning kan afprøve en ATX strømforsyning
(koble grøn+sort sammen). Kan man ikke gøre noget tilsvarende med en AT
strømforsyning?

Mhv
IceThe

Fra : Leony

Dato : 24-10-01 06:17

"IceThe" <nospam@noemail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> (koble grøn+sort sammen). Kan man ikke gøre noget tilsvarende med en AT

Tjek Strøm på AT psu fra den 22/10 kl 9:56 startet af mig
Måske er der et svar der du kan bruge
Hvis der før har været liv i dyret, tror jeg mest på, at det er psu, der er
røget sig en tur.

Leony