ADSL-forbindelse
Fra : Runeldo

Dato : 23-10-01 21:17

Jeg er interesseret i den billigste ADSL-forbindelse med uendeligt
forbrug pr. måned. Hvilket firma er den bedste udbyder.
jeg

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-10-01 21:17

"Runeldo" <Runeldo.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er interesseret i den billigste ADSL-forbindelse med uendeligt
> forbrug pr. måned. Hvilket firma er den bedste udbyder.

Tiscalis USB-modem og Tele Danmarks BredBånd|ADSL (og muligvis Orange,
men jeg husker ikke priserne) er blandt de billigste alt efter om du vil
have fastnet med eller ej.

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 24-10-01 12:04

> Jeg er interesseret i den billigste ADSL-forbindelse med uendeligt
> forbrug pr. måned. Hvilket firma er den bedste udbyder.

Den var nem.
Tiscali (worldonline) har en USB 256/128 forbindelse til 295kr om måneden.
Det er med fri trafik, og det billigste i DK. Konkurrenterne er mindst
50kr/måned dyrere. (Jeg sætter et telefonabonnement til en værdi på 100kr i
den sammenligning.)

Når man så finder ud af at ens forbindelse er for langsom, kan man opgradere
sin linie til lige præcis det man ønsker (112 muligheder). Tiscali tilbyder
4 typer hardware, 7 forskellige download hastigheder og 4 forskellige upload
hastigheder - der kan kombineres frit. (4*7*4 = 112)

Bestil her:
http://signup.tiscali.dk

mvh
Jeppe Seidelin Dam
(Glad Tiscali kunde)

Fra : Rune Christiansen

Dato : 24-10-01 15:02

det er jo ikke helt rigtigt, da du ikke kan få en forbindelse over 1mbit med
modem´et.....sååååå det er ik 112 muligheder

snip -->

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 24-10-01 16:16

In article <9r6hka$19f4$1@news.cybercity.dk>, Rune Christiansen wrote:

> det er jo ikke helt rigtigt, da du ikke kan få en forbindelse over 1mbit med
> modem´et.....sååååå det er ik 112 muligheder

Og hvorfor tror du det? Iflg deres signup-side kan man sagtens bestille
1.5Mbps og 2Mbps downstream.
(Gider du ikke kaste et blik på
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html ?)

--
Andreas Plesner Jacobsen | Today is the first day of the rest of your lossage.