MemTest-86 v2.7 - Testvarighed ?
Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 23-10-01 20:10

I går aftes satte jeg MemTest-86 v2.7 til at teste min 512MB blok PC133
RAM.
Her 16 timer senere var den stadigvæk ikke færdig, den var nået 80% hen i
test no.7.

Hvor lang tid skal jeg regne med en komplet gennemført test tager ?

--
Venlig hilsen: Rasmus.
=======================

Fra : Flemming

Dato : 23-10-01 20:30

"Rasmus A. Nielsen" <rasmus@bbservice.dk> wrote in message
> [...]
> test no.7.
>
> Hvor lang tid skal jeg regne med en komplet gennemført test tager ?

Som du selv skriver er den nået til test nr. 7, dvs. den har kørt igennem 7
gange. Så din ram er ok testet nu. '

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Madsen

Dato : 23-10-01 20:49

"Flemming" <flemming@botmail.com> skrev:

> Som du selv skriver er den nået til test nr. 7, dvs. den har kørt igennem 7
> gange. Så din ram er ok testet nu. '

Tja, det ved jeg så ikke rigtigt. Den er ikke færdig med første gennem-
løb før den har udført de første 10 tests. Det tog 2 timer og 20 min. hos
mig på en 512 Mb. PQI 133 Mhz. ram-klods med Memtest86 v2.7, så
jeg kan ikke rigtig forstå det tager så lang tid hos Rasmus, medmindre
han har aflæst programmet forkert.

Bemærk at der øverst står "Test" hvor den så kører op til og med num-
mer 10. Når den har kørt nummer 10, så starter den forfra med den
første test igen og Pass nede til venstre for "Errors" ændrer sig til 2.
Sådan bliver det ved indtil man selv stopper programmet. 1 gennemløb
med de 10 tests burde være nok, og hvis den ikke har fundet fejl efter
det første gennemløb, så finder den det heller ikke.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Flemming

Dato : 23-10-01 21:40

"Madsen" <madsens@whomail.dk> wrote in message

> [...]
> mig på en 512 Mb. PQI 133 Mhz. ram-klods med Memtest86 v2.7, så
> jeg kan ikke rigtig forstå det tager så lang tid hos Rasmus, medmindre

Ooo, så var jeg alligevel for hurtigt, kunne ikke lige se skærmen foran
mig..

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 23-10-01 21:21

"Flemming" <flemming@botmail.com> skrev:

> Som du selv skriver er den nået til test nr. 7, dvs.
> den har kørt igennem 7 gange. Så din ram er ok
> testet nu. '

*LOL*

Jeg troede blot programmet stoppede når det var færdigt, samtidigt med at
det skrev om mine RAM var eller ikke var okay.
Noget tyder på at de er 7 gange Okay,

--
Venlig hilsen: Rasmus.