Plustek Optic pro
Fra : Carl Ansgar Andersen

Dato : 23-10-01 19:06

Jeg kan ikke bruge min scanner efter at jeg har skiftet styresystem
fra W95 til ME.
Når jeg installerer det medfølgende program kan maskinen ikke starte
bagefter.
Er der en der evt. kan hjælpe mig med det nødvendige program, eller
måske fortælle hvor jeg kan hente det.
Jeg kan godt hente nye drivere, men det er vel ikke nok.
Jeg kan jo ikke få maskinen i gang hvis jeg først har installeret.

Scanneren er 'Plustec Optic Pro 9636 P'
--
M.v.h.
Carl Ansgar Andersen. Bornholm

Fra : Fly Christensen

Dato : 24-10-01 10:51

Carl Ansgar Andersen wrote:

> [...]
> Jeg kan godt hente nye drivere, men det er vel ikke nok.
> Jeg kan jo ikke få maskinen i gang hvis jeg først har installeret.

Nu er der nok ikke så maget at gøre, eftersom som du jo nok allerede har
d/l'ed og afprøvet programmet fra www.plustec.com

Fly

Fra : Carl Ansgar Andersen

Dato : 27-10-01 20:04

On Wed, 24 Oct 2001 11:51:02 +0200, Fly Christensen
<x_nospam_x@gmx.net> wrote:

>Nu er der nok ikke så maget at gøre, eftersom som du jo nok allerede har
>d/l'ed og afprøvet programmet fra www.plustec.com

Jeg har ikke kunnet downloade nogen driver.
På linket 'www.Plustec.com' kan jeg kun komme ind på en Koreansk side
som jeg ikke kan læse.
Ved søgning på 'opticpro' får jeg kun nogle forhandlere der vil sælge
mig en ny.
Er der ikke et eller andet sted hvor man dl alverdens drivere

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 28-10-01 09:39

"Carl Ansgar Andersen" <ansgar-slet-@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3bdb0517.19171795@news.tele.dk...

> [...]
> mig en ny.
> Er der ikke et eller andet sted hvor man dl alverdens drivere
Hej Carl
Du mener måske www.windrivers.com
der igennem kan du finde en driver til din scanner fra Plustek det er forøvrigt den samme som til 95
men prøv linket til windrivers og gå ind under advanced search derefter scanners og så er du der.
Med venlig hilsen
Paul Ø. Sørensen
paul@sorensen.as
www.paul.sorensen.as

Fra : Fly Christensen

Dato : 28-10-01 12:12

Carl Ansgar Andersen wrote:

> Jeg har ikke kunnet downloade nogen driver.
> På linket 'www.Plustec.com' kan jeg kun komme ind på en Koreansk side
> som jeg ikke kan læse.

Jeg har fundet ud af, at din scanner ikke er en plustec men en plustek,
så driverne ligger på www.plustek.com.
http://www.plustek.com/driver/9636p/p600.zip

Fly

Fra : Carl Ansgar Andersen

Dato : 29-10-01 19:50

On Sun, 28 Oct 2001 12:11:50 +0100, Fly Christensen
<x_nospam_x@gmx.net> wrote:

>Jeg har fundet ud af, at din scanner ikke er en plustec men en plustek,
>så driverne ligger på www.plustek.com.
>http://www.plustek.com/driver/9636p/p600.zip
Serveret på en sølvbakke - tak.