SHG.dk - saml selv
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 23-10-01 17:57

Hej

Er der nogen, der har prøvet ovenstående? Hvad er jeres erfaring? Kan man
vælge noget, der ikke virker sammen, uden at SHG nævner det, når man
bestiller?

Hvad er jeres erfaring med SHG?

Fra : Kristian

Dato : 23-10-01 18:11

"Peter Elmkvist Snabe" <peter@snabe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen, der har prøvet ovenstående? Hvad er jeres erfaring? Kan man
> vælge noget, der ikke virker sammen, uden at SHG nævner det, når man

Jeg har aldrig handlet en komplet computer via deres saml saml, men jeg kan
nævne at deres service er helt i top. Hvis man ønsker information om en
vare, kan man trykke på en info knap, hvorefter man får en masse
oplysninger. Jeg har også sendt nogle spørgsmål til dem som blev besvaret
godt og brugbart og meget hurtigt - tit får man svar inden 10-15 min. også
selv om det er kl. 21 og også i weekenden. Hvis du vil undgå at bestille
ting som ikke virker sammen, tror jeg at det er godt hvis du vælger at de
skal samle den for dig (koster 400 kr.), for de kan da næppe sætte en
computer sammen hvis der er nogle dele i den som ikke virker sammen. Du
kunne jo evt. sende dit spørgsmål til mail@shg.dk:

Kan man vælge noget i jeres saml selv, der ikke virker sammen, uden at I
nævner det, når man bestiller?

Fra : MKE

Dato : 23-10-01 18:31

"Peter Elmkvist Snabe" <peter@snabe.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen, der har prøvet ovenstående? Hvad er jeres erfaring? Kan man
> vælge noget, der ikke virker sammen, uden at SHG nævner det, når man
> bestiller?

Hvis du bestiller 10 ting, så kan de jo ikke vide, om du skal bruge tingene
til 10 computere, eller bare 1...

MKE

Fra : Kristian

Dato : 23-10-01 18:45

Det er også derfor at det er anbefale at lade dem samle computeren, så man
er sikker på at det virker sammen.

Send dem evt. en mail inden køb, og skriv helt præcis hvad du vil købe og få
dem til at vurdere om der er noget der ikke virker sammen!

Fra : Butch

Dato : 23-10-01 22:46

> [...]
>
> Er der nogen, der har prøvet ovenstående? Hvad er jeres erfaring? Kan man
> vælge noget, der ikke virker sammen, uden at SHG nævner det, når man

Jeg har kandlet med dem flere gange. Mine erfaringer er virklig god.
Engang var jeg udefor at en vare var defekt ved ankomsten med posten.
Jeg ringede til dem og beklagede mig. Deres svar var "send den retur, vi
sender en bytte med det samme" dagen efter havde jeg et andet grafikkort
magen til det defekte. Det kalder jeg god service.

MEd hensyn til om det sender dele som ikke passer samme så må du selv
på nettet og tjeke først. Jeg var en gang uheldig (uforberede) og fik et
ASUS GF2 kort og et ABIT mobo. De kunne ikke sammen og maskinen
var meget ustabil. Efter søgning på nettet fandt jeg at det var et kendt
problem
at de ikke spillede sammen. Da jeg mailede til SHG var der dog ingen
problemer
i at bytte kortet til et andet.

Jeg kan kun anbefale SHG. De er hurtige og pålidelige.

/Butch