Varmeproblem
Fra : Ricki

Dato : 23-10-01 16:44

Hej,
Jeg har et problem med at køre spil på en 800 Duron / 512 mb ram / ECS K7S5A
/ Geforce 64 mb formodentlig pga. varme. OS er Windows 98 SE, og DirectX 8,0
er installeret. Spillet hedder Half Life, og i starten kunne jeg ikke engang
gennemføre en installation uden at den frøs fast. Er der en måde man kan
gøre noget for at afhjælpe dette problem? Kan det evt. være andet end varme.
Installationen gik igennem efter at jeg havde fjernet kabinet-siden.

--
Hilsen / Greetings
______________

Ricki Susic

Fra : Deltakrokodillen

Dato : 24-10-01 09:20

hvad har du i din maskine hardware
Navn på bundkortet

Fra : Ricki

Dato : 24-10-01 10:05

Bundkort ECS K7S5A
Processor Duron 800
Ram 512 MB
Grafikkort Geforce etellerandet 64 mb

Er der mere du skal vide?
Ricki

Fra : Deltakrokodillen

Dato : 24-10-01 15:27

hvor mange harddiske
hvor mange cd / dvd drev
hvilken type blæser har du

Fra : Ricki

Dato : 24-10-01 22:22

1 stk. harddisk
1 stk. CD-rom drev
1 stk. CD-RW drev
Jeg ved ikke hvilken blæser det er. Hvor kan man se det?

Fra : Deltakrokodillen

Dato : 25-10-01 06:58

er din maskinen en "pakkeløsning".
Der skal gerne stå et navn på toppen af din blæser.