er T-Bird 1500mhz ikke nok?!?!?!
Fra : albert

Dato : 23-10-01 16:16

Jeg har en ovenstående med Radeon SDR 32mb + 640mb ram

Alligevel er den ikke i stand til at afvikle DivX 100% flydende, kan
det virkeligt passe ?!?!?!

Omvendt kan jeg sige, at den kan pakke i Flask med godt 16 billeder/sek,
så den MÅ sgu da kunne udpakke med 25/sek.....

Jeg kører Win XP og har netop hentet nyeste ATI driver til XP, uden forskel.

Faktisk så svarer kvaliteten til hvad samme maskine, blot med Duron 750
afleverede... Kan det passe at Radeon ikke kan klare mosten ?

mvh Albert

Fra : Mogens

Dato : 23-10-01 16:35

On Tue, 23 Oct 2001 17:16:22 +0200, "albert" <albert@albertsmc.dk>
wrote:

> [...]
>
>Faktisk så svarer kvaliteten til hvad samme maskine, blot med Duron 750
>afleverede... Kan det passe at Radeon ikke kan klare mosten ?

Hej

Det kan være den player du bruger. MS Media Player 6.4 er
noget af det bedste, men selv den har jeg set halte bagefter.

Prøv med The Playa som du får gratis sammen med DivX 4
codec'en på www.divx.com
Hvis den player og det codec ikke kan, ja så ved jeg det
ikke. De fleste DivX film kører fint selv på min gamle
Celeron 533 maskine med et næsten antikt TNT grafikkort

Mvh Mogens

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 23-10-01 16:55

[SuperPC]
> Alligevel er den ikke i stand til at afvikle DivX 100% flydende, kan
> det virkeligt passe ?!?!?!

Tjah, afspilningen kan vel ikke blive bedre end originalen - hvis den er
dårligt lavet bliver den jo ikke bedre af en hurtigere PC.

Hvad er symptomerne?

--
Mvh. Mogens,
www.momech.dk

Fra : albert

Dato : 23-10-01 17:46

> Tjah, afspilningen kan vel ikke blive bedre end originalen - hvis den er
> dårligt lavet bliver den jo ikke bedre af en hurtigere PC.

Så gerne info om hvordan, da jeg selv laver mine optagelser :
Flask+DivX4 - ca. 800k/sek, slowest, i87 opdated, MPEG160k/sek

> Hvad er symptomerne?

Små ryk ved hurtige bevægelser til siderne / op/ned.
Billedekvaliteten er i top, men actionfilm er altså et irritationsmoment
at se på...

mvh Albert

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 23-10-01 18:29

Hej Albert. Hvis du kører filmene fra dit cd-rom drev af, så prøv at slå DMA
til for dit cd-rom drev. Det hjalp hos mig.

Mvh. Lars.