Promise contr.
Fra : Jesper Sørensen

Dato : 23-10-01 15:58

Hej NG...

Jeg står med en Ultra66 controller fra Promise og vil gerne have den ændret
til en FastTrak66 som er en RAID controller...

Jeg har fra div. sider set at man skal bruge den fil der hedder ft66b108.bin
og den kan ikke hentes fra Promises ftp el. hjemmeside.
Problemet er at de nye versioner afviser at flashe den forkerte bios over på
kortet da Promise på den måde sætter mange penge til når der ikke er nogen
der køber den ægte RAID controller mere....

Men er der ikke nogen som har den bestemte fil : ft66b108.bin ???

Evt. på en original diskette som har fulgt med dit RAID kort?

Den fylder ikke meget og kan derfor sendes til min email adresse så hvis du
har den vær venlig at maile den til mig straks....
så kan det være at jeg kan hjælpe dig en anden gang......

mvh Jesper

Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨

Dato : 23-10-01 20:05

"Jesper Sørensen" <otiss@get2net.dk> wrote in message
> [...]

du
> har den vær venlig at maile den til mig straks....
> så kan det være at jeg kan hjælpe dig en anden gang......

www.google.com er din ven!

Mogens

Fra : Michael Thomsen

Dato : 24-10-01 07:18

Har du lodet dit kort??
Ellers skal du nok gøre det først.. Så bagefter kan den genkende din bios.
(virkede med mig)

Mvh Michael