webserver
Fra : cxvgx

Dato : 23-10-01 14:18

Vis der er nogen der ligger inde med en webserver programeret i borland c++
5.0 (ikke builder) eller mvc++. ville det være vildt fedt vis i gad uploade
det her på siden.

Webserveren må meget gerne være så simpel at jeg kan finde ud af hvad det er
der sker, og hvorfor.

Tak!

Fra : Mogens Hansen

Dato : 23-10-01 19:22

"cxvgx" <df@ld.dk> wrote in message news:9r3t6f$88k$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
c++
> 5.0 (ikke builder) eller mvc++. ville det være vildt fedt vis i gad

Det bliver nemt en større omgang.
Du kan få et par links, til nogle open-source webservere:

Apache
http://www.apache.org/

JAWS
http://siesta.cs.wustl.edu/~schmidt/
som er et af eksemplerene der følger med ACE

> Webserveren må meget gerne være så simpel at jeg kan finde ud af hvad det
er
> der sker, og hvorfor.

JAWS er sikkert den simpleste af de to.

Venlig hilsen