Opdatering af flere frames på én gang
Fra : Lars Hansen

Dato : 23-10-01 13:44

Hej,

jeg har et system med to frames.

jeg har brug for at opdatere en given frame-side (kroppen) sammen
med den anden frame-side (indkøbskurv). Hvordan gør jeg det? jeg
har prøvet med
<form action=" &
Request.Severvariable("SCRIPT_NAME")".....</form>

og

<form action=" & Request.Severvariable("PATH_INFO")".....</form>

men det opdater kun selve "kroppen".

På forhånd tak!

Venlig hilsen
Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dennis T.

Dato : 23-10-01 14:27

Lars Hansen wrote:
> Hej,
>
> jeg har et system med to frames.
>
> jeg har brug for at opdatere en given frame-side (kroppen) sammen
> med den anden frame-side (indkøbskurv). Hvordan gør jeg det? jeg

Noget javascript-snask....

Fra : Anders

Dato : 23-10-01 20:30

Hej jeg har en anden ide!!

Du kunne få framset med indkøbskurven, til at opdaterer sig hver 10
20sek. eller 1 min
Dette kan du gøre ved at indsæte dette øverst på alle sider:

refrshe side>

f.eks.

Denne opdaterer sig hvert 10 sek

Jeg håber du kan bruge dette ellers må du lige skrive at det ikke er
godt nok så jeg kan finde en anden løsning til dig.

Hilsen Anders Roy Christiansen

Good luck