klikkertrening?
Fra : Tonje S

Dato : 23-10-01 08:28

Noen som har prøvd klikkertrening på hest?

Fra : Anet

Dato : 25-10-01 11:11

Jeg ved at en del hundemennesker har haft stor fornøjelse af klikkeren, prøv
i nyhedsgruppen om hunde måske de nærmere kan fortælle dig lidt om det.

hilsen

Anet

Fra : Tonje S

Dato : 25-10-01 17:57

jeg har begynt med klikkertrening med hund. Men
hestetrening med klikker ligner lite på treningen med hund.

Tonje

Fra : Anja Ihle Hiller

Dato : 30-10-01 18:26

Hva mener du med at det ligner lite? Kommer vel an på hva du skal lære
hesten det... Prinsippene blir jo de samme uansett...

Anja