Valby mirror af redhat 7.2
Fra : Mogens Kjaer

Dato : 23-10-01 07:05

Jeg har lagt iso filerne til rh72 til download:

SRPMS og i386 iso'erne ligger på:

ftp://xrayftp.crc.dk/pub/rh72

Documentationscd'en ligger på:

ftp://ftp.crc.dk/pub/rh72

Den sidste maskine er ikke så hurtig...

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08

Fra : Mickey

Dato : 23-10-01 15:07

"Mogens Kjaer" <mk@crc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lagt iso filerne til rh72 til download:

ih tak...

--
|-|$235-|)k - Mickey - suse 7.0

Fra : Spunk99

Dato : 24-10-01 20:35

On Tue, 23 Oct 2001 08:05:01 +0200, Mogens Kjaer <mk@crc.dk> wrote:

>Jeg har lagt iso filerne til rh72 til download:
>
>SRPMS og i386 iso'erne ligger på:
>
>ftp://xrayftp.crc.dk/pub/rh72
>
>Documentationscd'en ligger på:
>
>ftp://ftp.crc.dk/pub/rh72
>
>Den sidste maskine er ikke så hurtig...
>
>Mogens
>--
>Mogens Kjaer, Carlsberg Laboratory, Dept. of Chemistry
>Gamle Carlsberg Vej 10, DK-2500 Valby, Denmark
>Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
>Email: mk@crc.dk Homepage: http://www.crc.dk

hvad er forskellen på SRPMS og i386?

jeg har en intel p3 processor, er det kun i386 jeg skal hente så eller
kan den anden noget andet?

Steen

--

http://spunk99.myecom.net

Fra : Dennis Haney

Dato : 24-10-01 20:36

spunk99@bigfoot.com (Spunk99) writes:

> hvad er forskellen på SRPMS og i386?

SRPMS = kildetekst versioner af pakkerne
i386 = binær version af pakkerne

> jeg har en intel p3 processor, er det kun i386 jeg skal hente så eller
> kan den anden noget andet?
>
> Steen
>
> --
>
> http://spunk99.myecom.net

Dennis

Mother said that there would be days like this,
but she never said there would be so many!

Fra : Spunk99

Dato : 24-10-01 20:44

On 24 Oct 2001 21:35:50 +0200, Dennis Haney <davh@diku.dk> wrote:

> [...]
>Dennis
>
>Mother said that there would be days like this,
>but she never said there would be so many!

ok, tak.

så vil jeg skynde mig at hente den