Kørepose.
Fra : Ulla & Mike

Dato : 22-10-01 23:24

Hej allesammen.
Vi skal til at købe en kørepose til Mark , men vi har forhørt os om priserne
på dem og vi er så kommet frem til at 2300kr er lige i overkanten.
Er der nogle af jer som ved hvor vi kan købe køreposer og meget let/vandtæt
vintertøj henne til en normal pris??.

Mike

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 23-10-01 14:15

Ulla & Mike skrev:

>Vi skal til at købe en kørepose til Mark , men vi har forhørt os om priserne
>på dem og vi er så kommet frem til at 2300kr er lige i overkanten.

Da Annette skulle bruge en kørepose til mig, snakkede hun med ergoen,
som skaffede én, jeg kunne låne på ubestemt tid.
Kan i ikke fikse noget lignende?

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : cybs

Dato : 24-10-01 01:21

Kaj Svenningsen skrev i meddelelsen
<515268b2834c45f9c4f1ff87452a6c6a@kajsvenningsen.dk>...
>Da Annette skulle bruge en kørepose til mig.............

Hedder din mor osse Annette??
*blinker uskyldigt*

susanne

--
New newsgroup formed for people with disabilities on
intimacy and relationships issues. Please ask your news

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 24-10-01 14:38

cybs skrev:

>Hedder din mor osse Annette??

Jaja - også? - er hun også din mor?

>*blinker uskyldigt*

Flirter helt vildt tilbage.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Viggo

Dato : 23-10-01 16:13

"Ulla & Mike" <umma@mail.tele.dk> wrote in message
[...]

------
http://www.daro.dk/produkttyper.htm er da lidt billigere. Jeg har selv købt
en, der samles med velcro, så man ikke skal kravle/stoppes ned i en pose.

Vh
Viggo