DDR pc 2400
Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 22-10-01 22:57

Hej ng
kan man kun købe over stående subjt
ved corsair eller er der nogen danske butikker der forhandler dem

jm

Fra : Jakob M

Dato : 22-10-01 23:43

"JOHN NIELSEN" <john.michael.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej ng
> kan man kun købe over stående subjt
> ved corsair eller er der nogen danske butikker der forhandler dem

www.shg.dk har dem.

Mvh
Jakob

Fra : raven

Dato : 23-10-01 08:17

On Mon, 22 Oct 2001 23:56:57 +0200, "JOHN NIELSEN"
<john.michael.nielsen@get2net.dk> wrote:

>Hej ng
>kan man kun købe over stående subjt
>ved corsair eller er der nogen danske butikker der forhandler dem

De er vist ikke bedre end crucial pc2100. Hæng mig ikke op på dette,
men jeg så det i en ram test. Husker ikke link.

mvh

John

Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 23-10-01 19:08

okay vil det siger at man kan få crucial pc2100 lige så højt op som corsair
hvis man skal oc.

hilsen jm