Brændt af?
Fra : Christian Flintrup

Dato : 22-10-01 22:25

Hej

Kan I ikke lige komme med en dom

<http://home.worldonline.dk/~isl32858/AUT_0121.JPG>
<http://home.worldonline.dk/~isl32858/AUT_0122.JPG>

Er min Athlon brændt helt af?

--
Christian

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 22-10-01 22:53

"Christian Flintrup" <chr@mac.com> skrev:

> Er min Athlon brændt helt af?

Nej det syntes jeg ikke at kunne se den er. Den ser da frisk nok ud...
virker den bare ikke ?

--
Venlig hilsen: Rasmus.
=======================

Fra : Christian Flintrup

Dato : 22-10-01 23:02

Rasmus A. Nielsen <rasmus@bbservice.dk> wrote:

> Nej det syntes jeg ikke at kunne se den er. Den ser da frisk nok ud...
> virker den bare ikke ?

Nej. Computer helt død ved start (altså - fx køler mv. drejer rundt og
harddiske får strøm :)

--
Christian

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 22-10-01 23:36

"Christian Flintrup" <chr@mac.com> skrev:

> Nej. Computer helt død ved start.

CPU'en ser ellers frisk ud, men man kan jo aldrig vide, har den da været
for varm. Du kan jo også have beskadiget den under montage.
Har du prøvet den i et andet bundkort?
Har du prøvet en anden CPU i dit bundkort?

--
Venlig hilsen: Rasmus.
=======================

Fra : René Jensen

Dato : 23-10-01 01:29

Christian Flintrup wrote:
> Er min Athlon brændt helt af?

Jeg vil jo nok mene at billeder viser en Athlon, som har haft det lidt
varmt omkring kernen. -Men prøv at sætte din CPU i et andet motherboard,
og se om den vil starte op, evt. låne en CPU og sætte i dit motherboard.
Hvis system med din CPU nægter at starte op, ja, så må man jo nok
konkludere at CPU'en er ristet :/

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"