Yahoo Nyhedsgruppe: Gør Alt Selv
Fra : Kent Christensen

Dato : 22-10-01 21:42

Hej

Jeg har oprettet en Yahoo Nyhedsgruppe, som hedder Gør_Alt_Selv,
og jeg inviterer dig hermed til at blive medlem af gruppen. Gruppen er
for folk, der har tips og spørgsmål vedr. gør-det-selv-arbejde indenfor
alle kategorier.

Gå ind på min gruppe og læs mere:

Det er en webgruppe på Yahoo! Grupper - en gratis og
ukompliceret service. Hvis du bliver medlem denne gruppe, vil du nemt
kunne sende meddelelser til andre gruppemedlemmer ved brug af blot én
enkelt e-mail-adresse. I Yahoo! Grupper kan du også deltage i
diskussioner, koordinere begivenheder, lave afstemninger, dele
fotografier og filer - og meget andet.

Jeg håber at kunne samle en masse diskussionslystne medlemmer

Vh
Kent

Fra : Henning

Dato : 24-10-01 15:28

On Mon, 22 Oct 2001 22:41:52 +0200, "Kent Christensen" <Jacko@pc.dk>
wrote:

>Hej
>
>Jeg har oprettet en Yahoo Nyhedsgruppe, som hedder Gør_Alt_Selv,

Hvorfor? Hvad er der galt med denne gruppe?

Fra : Kent

Dato : 24-10-01 16:25

"Henning" <Ingenreklamer@tak.dk> skrev i en meddelelse news:6ojdtt4uamnj7ifgti4kgnsdj9m4buoq72@4ax.com...

> Hvorfor? Hvad er der galt med denne gruppe?

Ja, undskyld, men måske var det det en ide, hvis du klikkede ind på
Yahoo Gruppe. Yahoo grupper er noget helt andet end "almindelige" nyhedsgrupper.
Måske er det endda lidt forkert at kalde eksempelvis Gør Alt Selv for en
nyhedsgruppe. Det er vel snarere en hjemmeside og en art mødested for gruppens
medlemmer.

Vh
Kent