Problemer med nedlukning af browser
Fra : Mikael Slot

Dato : 22-10-01 21:06

Hej !
Jeg har for nylig fået samme problem som Bent Skytte - nemlig at browseren
ikke afbryder internetforbindelsen, når jeg lukker af - jeg er simpelt hen
nødt til at trække stikket ud af computeren for at lukke ned.
Jeg kører ligeledes win95 men explorer 5,5 og har forsøgt Thomas' råd om at
gå i Internetinstillinger/Forbindelse/Indstillinger/Avanceret - her var
der imidertid allerede flueben i "Afbryd forbindelsen når den ikke længere
er nødvendig".

Indtil for 14 dage siden dukkede en lille boks frem på skærmen, når jeg
lukkede browseren, som gav valgmulighederne om enten af bibeholde eller
afbryde forbindelsen, men den er af en eller anden årsag pludselig
forsvundet.

Har nogen flere forslag til løsning af dette problem?

Mvh
Mikael

Fra : Madsen

Dato : 22-10-01 21:48

"Mikael Slot" <slots@post1.dknet.dk> skrev:

[IE afbryder ikke forbindelsen efter afslutning.]
> Har nogen flere forslag til løsning af dette problem?

Prøv evt. om dette link kan hjælpe:
<http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q235/6/66.ASP>
(Godt nok er det til IE 5.01, men mon ikke også samme nøgle
findes i IE 5.5?)

Der snakkes også noget om et decideret fix til IE 5 på Win95
her: <http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q235/6/66.ASP>
Det ser dog ud som om man skal kontakte MS for at få fat i det
fix. Usmart efter min mening, men det må der jo være en eller
anden grund til.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Bent

Dato : 23-10-01 07:10

Hej Mikael
Du kan midlertidig til du har rette fejlen, højreklik på modem ikonet
nederst i højre hjørne af skærmen og der lukke ned.
Hilsen Bent Skytte