Edo-ram: Hvor kan de købes for en rimelig ~
Fra : Unen

Dato : 22-10-01 19:09

Hej!

Nogen der kender en sted hvor man kan købe edo-ram for en rimelig pris.

Jeg skal bruge 2*32MB eller 2*64MB og de koster henholdsvis 200 og 450 kr.
pr klods jf. edbpriser.dk . Jeg skal altså punge ud med 400 eller 900 kr
hvilket jeg synes er ret meget, især når man sammenligner med prisen på nye
SD-ram.

Håber du kan give mig et hint :0)

MVH
/Sune

Fra : HelloKitty

Dato : 22-10-01 19:52

Du kan prøve det der hedder dk.marked.privat.edb. :)

--

Sincerely/Mvh.,
HelloKitty, hellokitty@e-box.dk

Fra : Christopher Højsbo

Dato : 22-10-01 19:54

Det er prisen...

Hilsner

Christopher Højsbo
rambutikken.dk

Fra : The Big M.

Dato : 22-10-01 20:55

"Unen" <**duper@post.tele.dk**> wrote in message
> [...]
> pr klods jf. edbpriser.dk . Jeg skal altså punge ud med 400 eller 900 kr
> hvilket jeg synes er ret meget, især når man sammenligner med prisen på

Du kan da ikke sammenligne nye og gamle ram på den måde, det er jo udbud og
efterspørgsel der styerer prisen !!

jeg vil tro du kna få dem til halv pris i dk.marked.privat.edb , brugt !!

mvh
The Big M.

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 22-10-01 20:57

> [...]
kr
> hvilket jeg synes er ret meget, især når man sammenligner med prisen på

Aldrig hørt om udbud og efterspørgsel? Kapitalismens grundprincip?
That's the rules

mvh
Peter