Enermax powersupply - hmmm...
Fra : mf

Dato : 22-10-01 18:58

Har købt denne fede 350W PSU.

Den udmærker sig bl.a. ved at have 2 blæsere, en i bunden til at suge luften
væk fra CPU´en, og så den 'almindelige' bagi.

Men når jeg monterer den, skal den for at passe med skruehullerne i
kabinettet, vende med den ekstra køler *op* istedet for ned???? I Enermax
vejledning er PSU´en vist monteret med den ekstra blæser ned....

Er der nogen der har kendskab til denne PSU der har monteret den, på den ene
eller anden måde, og har erfaring de vil dele????

Claus Trier

fjern =REMOVE= fra min emailadresse for at emaile mig!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-10-01 19:03

"mf" <claus@=REMOVE=kjerkegaard.dk> wrote in message
> Har købt denne fede 350W PSU.

> Er der nogen der har kendskab til denne PSU der har monteret den, på den
ene
> eller anden måde, og har erfaring de vil dele????

Jeg har en FED Enermax 431 Watt. med de samme 2 blæserere...

Og efter hva jeg kan huske, kan den kun vende een vej. men tilgengælg vender
den rigtigt. Men det er sikkert noget med dit kabinet, som ikke overholder
standarterne?

Jeg har et Addtronic kabinet

Fra : mf

Dato : 22-10-01 19:30

min blæser er placeret i PSU´ens venstre side set bagfra, når den er
monteret i hullerne, og altså med den indvendige blæser pegende op (i den
forkerte retning).

Hvis det er grundet kabinettet skal din blæser altså være i højre side set
bagfra, hvis jeg regner rigtigt.....gider du gøre mig en stor tjeneste og se
efter

så vidt jeg kan se på andre psu´er er skruehullerne éns placeret på dem
alle....

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-10-01 20:17

> [...]
> bagfra, hvis jeg regner rigtigt.....gider du gøre mig en stor tjeneste og

Joda,, da den sidder i højreside, og strømstikket sidder øverst til ventre,
og powerswitch neders til ventre.

(set bagfra)

Fra : mf

Dato : 22-10-01 21:08

dammit, så er mit kabinet sku skruet forkert sammen

er ellers et fint intel-workstation thingie, men har godt nok et par år på
bagen......jeg må i gang med boremaskinen og lave et par nye skruehuller

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 22-10-01 22:52

"mf" <claus@=REMOVE=kjerkegaard.dk> skrev:

> er ellers et fint intel-workstation thingie, men har
> godt nok et par år på bagen

Typisk Intel: "Lad os lave os en ny Standart, så vi kan skumme mere
fløde!"
Men det burde være ret nemt at bare et par 4 mm huler...

--
Venlig hilsen: Rasmus.