Nyt miditower kabinet, hvad skal jeg vælge~
Fra : Kenneth

Dato : 22-10-01 18:52

Hejsa

Jeg går og tænker på et lyddæmpnings-project her til vinter og vil gerne
have et nyt kabinet som er mere praktisk indrettet indeni, og ikke har så
store ydre mål.

Jeg har idag et Aopen HX08 (fulltower), det syntes jeg er ret dårligt
indrettet indeni. Der er ikke meget plads til kabler når man skal have
harddiske siddende bag ved cd-drev, og det bliver jo næppe bedre af at jeg
stopper en masse lydisolering derind :)

Planerne er at købe lyddæmpende materieale hos f.eks. bilexperten eller
ligende.

Jeg har tænkt på et Codegen Miditower ATX model 6005 eller 6009, men er der
fornuftig pladsudnyttelse i disse kabinetter & er de nemme at skille af (evt
pille den ene side af)??

--
Venligst
Kenneth