News-server!!
Fra : S@ndman

Dato : 22-10-01 14:11

Hejsa,

Hvis jeg nu vil køre 2-3 pc'er + have en kammerat på min news, hvordan
foregår det og hvilken news-server er god..???

S@ndman

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-10-01 15:12

Mon, 22 Oct 2001 15:10:32 +0200, skrev "S@ndman"
<sandman@ofir.dk>:

>Hvis jeg nu vil køre 2-3 pc'er + have en kammerat på min news, hvordan
>foregår det og hvilken news-server er god..?

Hamster
<http://home.t-online.de/home/micha-wr/hamster/>

Tips til at bruge den findes på
<http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml>

Spørgsmålet hører nok nærmere hjemme i
news:dk.edb.internet.software.mail+news, så stil evt. spørgsmål
der.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Bent Nielsen

Dato : 22-10-01 15:14

"S@ndman" skrev:

> Hejsa,
>
> Hvis jeg nu vil køre 2-3 pc'er + have en kammerat på min news, hvordan
> foregår det og hvilken news-server er god..???
>
> S@ndman
Du kan bruge denne i windows OS2 og andre OS

http://www.spanielsoftware.com/newsserver.html