Rækkevidde på Logitech Cordless Freedom
Fra : Thomas

Dato : 22-10-01 13:56

Hejsa

Jeg overvejer at anskaffe mig ovenstående da jeg har et tv-out kabel der
løber ind i et tilstødende rum- kunne det jo være smart at kunne betjene
computeren derinde fra med mit 34" TV som skærm.

Der er ikke mere en et par meter fra computerkabinettet til hvor keyboard og
mus vil skulle stå i det andet rum, men der er en murstensmur imellem-
spørgsmålet er så om radiosignalet mellem mus/keyboard og reciever er stærkt
nok ?

Mvh
Thomas Kizach

Fra : sakskla

Dato : 23-10-01 11:39

Hejsa

Jeg har ikke slev det ovennævnte grej, men jeg ejer en alm logitech trådløs
mus, den kan på friske batts række 4-5 meter også gennem vægge.

Mvh
Pelle Klydeberg
Cybercity support