Netexpress og FTP-server
Fra : Kasper Madsen

Dato : 22-10-01 13:15

Hej NG
Jeg har en kammerat der har TDC netexpress. Den anden dag prøvede han så at
sætte en ftp-server (bulletproofftp 2.15) op, men jeg kunne ikke connecte
til den. Jeg ved ikke hvilken router de har, men det er vel den samme der
følger med til alle netexpress forbindelser?? Jeg har selv en forbindelse
hos CC med en Cisco 677, og jeg kan huske at jeg skulle lave nogle
nat-entries før den virkede, men er der ikke noget med at man ikke må rode i
TDC´s routere? Er der ike nogen her i gruppen der har TDC netexpress og
ftp-server der vil fortælle hvordan de fik det til at funke?
Mvh Kasper Madsen

Fra : Peter Pedal

Dato : 23-10-01 14:11

Det er en speedstream 2601

Prøv denne www.dsl-faq.dk

Fra : Kasper Madsen

Dato : 25-10-01 12:33

Der var den meget brugervenlig opsætningsguide til speedstream 2601på
dsl.daq.dk. Tusind tak for hjælpen
Mvh Kasper Madsen