HJÆLP - Sms fra WebSite Problemer
Fra : Bruno Langholm

Dato : 22-10-01 12:42

Davs i stuen,

jeg vil ty til jer som har leget mere med asp end jeg har.

Jeg er ved at integrere et sms script på min hjemmeside og scriptet er
hentet fra html.dk, og det virker også perfekt med de små rettelser i
teleselskaber jeg har lavet MEN følgende kode gør galt...

' Den færdige SMS-adresse
strModtagerMail = intNummer & strUdbyder
strAfsenderMail = "info@html.dk"

Det ovenstående er den originale kode og når AfsenderMail står som der så
sender den fint mails/sms videre - men den spammer åbenbart også html.dk's
postkasse - jeg har prøvet og rette det til sms@kridthuz.dk - som jeg har
oprettet til lejligheden og det virker ikke en skid - der står besked
afsendt men så sker der ik mere...

Serveren vi ligger på er wannafind.dk løsning 2 med ASP og der er både Jmail
og ASPmail -

og alt hvad der bliver sendt ryger til xxxxxxxx@smartsms.dk - da den er
skide hurtig og kan sende op til 800 anslag i flere beskeder uden problemer.

Hvad er det jeg mangler / har overset - PLZ hjælp inden jeg river alle mine
øjenbryn af *S*

Takker, Bruno - kridthuz.dk

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 23-10-01 11:41

"Bruno Langholm" <naxx2000@mail.dk> wrote in
<3bd40631$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

> [...]
>
>og alt hvad der bliver sendt ryger til xxxxxxxx@smartsms.dk - da den er
>skide hurtig og kan sende op til 800 anslag i flere beskeder uden

jeg vil lige sige, at jeg har prøvet at teste deres service med et
almindeligt mailprogram ... og den ser ikke ud til at virke pt. I hvert fald
kan den ikke finde ud af at sende SMS'erne korrekt.

Fejlen jeg får er:

Du har den 23/10-2001 klokken 11:27 forsøgt at sende en
SMS til morgen./Jespe, men der er opstået en fejl:

morgen./Jespe er ikke et telefonnummer.

.... hvor "morgen./Jespe" er en del af brødteksten.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk