kurser
Fra : Ole Madsen

Dato : 22-10-01 09:03

Er der nogle kurser i php, så man kan få lært lidt mere?

Ole Madsen

http://www.creationdays.dk - The Gap Theory Page
http://www.danmarkforjesus.dk
http://www.israelnu.dk - nyheder og artikler

Fra : Johan

Dato : 22-10-01 12:11

> Er der nogle kurser i php, så man kan få lært lidt mere?

Er villig til at stable et på benene hvis der er nok tilmeldte? I så fald
vil det foregå i Kbh..
Har materiale osv..

Med venlig hilsen

Johan

Fra : Mickey

Dato : 22-10-01 12:45

"Johan" <tcr480@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Er villig til at stable et på benene hvis der er nok tilmeldte? I så fald
> vil det foregå i Kbh..
> Har materiale osv..

til hvilket niveau og hvilken pris ?

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Ole Madsen

Dato : 22-10-01 14:08

Johan <tcr480@ofir.dk> wrote in message news:9r0uq6$oil$1@sunsite.dk...

> Er villig til at stable et på benene hvis der er nok tilmeldte? I så fald
> vil det foregå i Kbh..
> Har materiale osv..

Auning ved Randers og Grenå

Ole

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 22-10-01 13:22

> Er der nogle kurser i php, så man kan få lært lidt mere?

Findes helt sikkert både i kommercielle og LUG (Linux User Groups - som
regel gratis) -udgaver... ;)

Hvis det kun er dig selv er der MASSER af gode tutorials og lign. på
nettet, det er nok at foretrække...

--
Mvh. Mogens,
www.momech.dk

Fra : Ole Madsen

Dato : 22-10-01 14:09

Mogens Meier Christensen <mmc@nospam.dk> wrote in message

> Findes helt sikkert både i kommercielle og LUG (Linux User Groups - som
> regel gratis) -udgaver... ;)
>
> Hvis det kun er dig selv er der MASSER af gode tutorials og lign. på
> nettet, det er nok at foretrække...

Jeg vil helst i et kursus så jeg har flere at snakke med om php

Ole

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 22-10-01 20:33

"Ole Madsen" <olem@post6.tele.dk> skrev

> Er der nogle kurser i php, så man kan få lært lidt mere?

Er 1/11 i Göteborg slemt for dig?

http://www.snt.nu/utbildning_phpmysql.html

--
Take Care
Kim Emax

Fra : Niels Andersen

Dato : 22-10-01 22:17

"Kim Emax - ayianapa.dk" <newsgroup@sletdette-ayianapa.dk> wrote in
message news:8u_A7.86$D%1.11891@news010.worldonline.dk...
> Køb din vin online på http://www.gmvin.dk,
> Danmarks mest avancerede VinWebShop

Huh?
Sjovt nok sidder jeg selv lige og laver en SIMPEL online vinbutik. Den
er da mere avanceret nu, selv om jeg kun er halvvejs færdig. Eller også
har jeg overset noget på dit site...

Jeg bliver altså nødt til at spørge: Er det bare noget gas du lukker ud,
eller er det reelt noget du har undersøgt?

XFUT: dk.snak.off-topic
(eller svar via email)

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 23-10-01 01:10

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> skrev

> Sjovt nok sidder jeg selv lige og laver en SIMPEL online vinbutik. Den
> er da mere avanceret nu, selv om jeg kun er halvvejs færdig. Eller også
> har jeg overset noget på dit site...

hvis den er lige så SIMPEL som myplace.dk, så kan jeg slet ikke vente...

Avanceret dækker over det adminstrations interface, der ligger bag... brugen
af gd, sikkerheden på siten, det brede udvalg, der er på siten, samt det
sammenligningsgrundlag, der var, da jeg udviklede siden. Jeg har stadig ikke
set noget, der matcher den, dette sagt med en meget ydmyg attitude
Desuden er der lagt vægt på at det skal være krop umuligt at taste forkerte
info ind eller lave en fake ordre... du er velkommen til at teste den
igennen... jeg skal nok teste din, når den engang er online

Generelt mener jeg at vi i denne nyhedsgruppe bør støtte hinanden i stedet
for at kaste med mudder... Jeg håber at du er enig, jeg ved andre er
det...og derfor smider en personlig mail i stedet for at prøve at hænge folk
ud, hvis man ser en fejl... Hej Andreas Jeg ved at jeg skriver med store
ord, og mener også at kunne stå ved det.... og er da villig til at ændre
teksten til "Måske Danmarks mest avancerede VinWebShop", hvis folk finder
det påkrævet...

--
Take Care
Kim Emax
http://www.emax.dk
http://www.ayianapa.dk
http://www.artificial-dreams.dk
Stadig Danmarks mest avancerede VinWebShop

Fra : Niels Andersen

Dato : 23-10-01 02:10

XFUT: dk.snak.off-topic (igen!)

"Kim Emax - ayianapa.dk" <newsgroup@sletdette-ayianapa.dk> wrote in
message news:1y2B7.196$D%1.33714@news010.worldonline.dk...
Den

> hvis den er lige så SIMPEL som myplace.dk, så kan jeg slet ikke
vente...

Nu reklamerer jeg jo heller med at myplace.dk skulle være noget
specielt. Men du kan jo prøve at kigge igen, denne gang er du inviteret.
Vi kunne også prøve at hive et af dine første sites frem, og se om det
er noget at råbe hurra for?

> Avanceret dækker over det adminstrations interface, der ligger bag...
brugen
> af gd, sikkerheden på siten,

Okay. Men det er jo alt sammen ting man ikke kan se. Det eneste man kan
se er en liste man kan søge i, og en rimelig simpel indkøbskurv. Hvad
der foregår bag scenen kommer egentlig ikke os andre ved.

Tæller vi den slags med, så kan jeg da fortælle at der var masser af
seje ting på myplace.dk. Fx. er sprogmodulet bedre end hos de fleste
andre, min 404-håndtering var helt i top, der var dynamiske billeder,
dynamisk genereret flash, admin-modul, opdatering via sms, you name
it...

> det brede udvalg, der er på siten,

Er det en avanceret ting?

> samt det sammenligningsgrundlag, der var, da jeg udviklede siden.

Den er da lige til et eller andet forbruger-program, hvis det var et
kendt firma der udtalte noget i den stil. :)

Jeg kan i øvrigt fortælle at min 386'er er en ret kraftig maskine, noget
af det vildeste på markedet.
Nårnej, det var den gang. Nu er den intet værd.

> Jeg har stadig ikke
> set noget, der matcher den, dette sagt med en meget ydmyg attitude

Det er selvfølgelig fair nok. Det kunne blive sjovt at se, hvilken side
en forbruger vil finde mest avanceret.

> Desuden er der lagt vægt på at det skal være krop umuligt at taste
forkerte
> info ind eller lave en fake ordre

Igen, fedt for dig. Men kun dig. Der er ingen andre, der lægger mærke
til det.

> Generelt mener jeg at vi i denne nyhedsgruppe bør støtte hinanden i
stedet
> for at kaste med mudder... Jeg håber at du er enig, jeg ved andre er
> det...

Jamen det er jeg da også. Jeg ser bare dagligt udtryk som "Verdens
fedeste side", og "Danmarks mest avancerede VinWebShop" (bare for at
tage et eksempel). Jeg blev da lige nysgerrig efter at høre, hvad du
egentlig baserede det på.
Men hvis du mener det kunne have været formuleret bedre, vil jeg da give
dig helt ret.

> og derfor smider en personlig mail i stedet for at prøve at hænge folk
> ud, hvis man ser en fejl...

Deciderede fejl osv. gør man da normalt opmærksom på i en mail.

> Hej Andreas

Øhm.. Hej Finn?

> Jeg ved at jeg skriver med store
> ord, og mener også at kunne stå ved det....

Så længe du rent faktisk har noget at bygge det på, så skal du da være
velkommen til det. :)

--
Mvh.

Niels Andersen