Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Topskat etc.
Fra : Henrik Andersen

Dato : 21-10-01 23:02

Hej NG.

Er der nogle der ude der kender de nøjagtige regler / grænser der må være
for
top / mellem og bundskat og hvad der ellers måtte være rellevant i forhold
til det at tjene mange penge i danmark?

Det jeg vil finde ud af er om det kan betale sig at arbejde mere end jeg
allerede gør...

Mvh Henrik Andersen

Fra : Søren Petersen

Dato : 22-10-01 07:35

Henrik Andersen spurgte i news:KBHA7.350$Rl4.6019@news.get2net.dk
[...]

Hej Henrik

Du kan finde alle de nøjagtige satser m.v. på Told & Skat´s hjemmeside
www.toldskat.dk/ under afsnittet "Borger".

Søren Petersen

Fra : Henrik Andersen

Dato : 22-10-01 12:02

???
Der er intet punkt der hedder *Borger*...?

Mvh Henrik

Fra : D.Hansen

Dato : 24-10-01 13:43

Jeg har været inden under Borger og har fundet dette

http://www.skat.dk/tal/oversigter/skatteberegning/psl20-2001-2002.php3

Det skulle vist opfylde alle din krav
Den sats du søger står under Personskatteloven og er 276.900 i år 2001

D.Hansen

Fra : Henrik Andersen

Dato : 26-10-01 07:22

Superp