Pro@ ADSL og sende filer til hinanden genn~
Fra : Rune Klausen

Dato : 21-10-01 22:23

ICQ --> Preferences --> Connections --> Server
Using firewall
not using proxy

Det virker hos mig

-Rune

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 21-10-01 22:33

"Rune Klausen" <Rune.klausen@paradis.dk> wrote in message
> ICQ --> Preferences --> Connections --> Server
> Using firewall
> not using proxy
>

> Det virker hos mig

Dvs. du kan både sende OG modtage? Jeg har også sat min ICQ sådan op på min
Pro@ccess, men jeg kan ikke modtage filer fra en kammerat der sidder på en
StofaNet-opkobling. Jeg kan sagtens sende til ham.

Hvilke former for internet-forbindelser har dem, du kan sende/modtage filer
til/fra?

--
Jimmy Nielsen

Fra : Rune Klausen

Dato : 22-10-01 12:53

"Jimmy Nielsen" <jimmy-nSPAMIKKE@email.dk> wrote in message
> [...]
> StofaNet-opkobling. Jeg kan sagtens sende til ham.
>
> Hvilke former for internet-forbindelser har dem, du kan sende/modtage

Fra en som har WOL, TDC NE I, TDC fastnet, TDC Pro@
Jeg har speedstream routeren.
og jeg modtager filer, og det undre mig faktisk lidt, at det virker.

-Rune