Operatørlåst Modem
Fra : Svend Tveskæg

Dato : 21-10-01 21:49

Hi Boyz

Hos min lokale hardware pusher har jeg set dette modem:

"PC Modem 56k Ucom Ekstern Operatørlåst 6mdr med Telia"

Kan man låse sådan en op og hvordan gør man?

/*Svend

Fra : Stine

Dato : 22-10-01 10:31

Selvfølgelig kan den låses op, der er jo trods alt derfor at du kan
tilslutte dig anden udbyder efter 6 mdr.

Men hvorfor du netop interesserer dig for dette modem ved jeg ikke. Når man
tager andet hardwares pris i betragtning, er en modem pris på ca. 300 kr.
for 56 k da ikke noget at skrive hjem om ??

Fra : Carsten Keller

Dato : 23-10-01 06:43

"Svend Tveskæg" <tveskaeg@xxxtrashcan.dk> wrote in message
> Hi Boyz
>
> Hos min lokale hardware pusher har jeg set dette modem:
>
> "PC Modem 56k Ucom Ekstern Operatørlåst 6mdr med Telia"
>
> Kan man låse sådan en op og hvordan gør man?

Jepz, du skal sikkert bare upgradere den firmware (en slags BIOS) der sidder
i det. Jeg ved dog ikke hvordan man præcist gør det på omtalte modem, men
kig lidt på producentens hjemmeside.
Keller