Levende søkort
Fra : Poul Kongsfelt

Dato : 15-01-01 00:50

Jeg har invisteret i "Det levende søkort", men når jeg skal rette og slette
egne waypoint kommer der en fejl og de kan ikke rettes eller slettes.
Er der nogen der ved om det er en generel fejl i programmet, for så bliver
det skrottet.
Er der nogen der ved om den eventuel kan rettes.

Hilsen Poul

Fra : Rene

Dato : 14-01-01 17:58

Jeg er helt sikker på det er en fej der ikke kan rettes !!....ká du ikke
sælge det til mig for en halvtredser ?

René

Fra : Claus

Dato : 14-01-01 18:04

Jeg har det levende danmarkskort, og kan godt rette og slette egne
waypoints.

Claus

Fra : Rune Bohn Jensen

Dato : 14-01-01 20:31